Styrelseexpedition
Norrbygatan 5
723 42 Västerås
Tel 021-149811
Mailadress: expedition@kolarhagen.se
Öppettider för expeditionstjänst: Tisdagar 18-19.00 och torsdagar 10-11.00. Vi har stängt under juli månad samt mellan jul och nyår.
På tisdagkvällarnas expeditionstjänst finns en styrelseledamot på plats.
Felanmälan
Via vår växel på 021-149811. Välj knappval 2.
Felanmälan hanteras av Securitas.
Felanmälan vid nödsituation
OBS: Jour får endast användas vid brådskande fall och nödsituationer. Det är saker som är av sådan art, att om de inte åtgärdas så kan det förvärras. Exempel:
- Brand (Ring 112 för akuta situationer!)
- Översvämning
- Ras, t.ex. omedelbar risk för snöras
- Glas, t.ex. krossade entrerutor eller krossad glasruta i lägenhet med risk för personskada
- Trasiga huvudsäkringar
- Stopp i huvudavloppsstam
- Stopp i toastolens avloppsstam
- Låsproblem, t.ex. att du inte kommer in i din lägenhet eller trapphus
Detta betyder att fel som kan vänta till att åtgärdas närmaste vardag inte omfattas av Fastighetsjouren.
Missbruk av denna tjänst debiteras Bostadsrättsinnehavaren.
Kontaktformulär för övriga ärenden
Här kan ni ställa frågor eller lämna synpunkter som ni har.
OBS: Meddelanden via kontaktformuläret hanteras enbart på kontorstid. Brådskande ärenden måste därför rapporteras via telefon till felanmälan.